30/8 - öronbarn

Jaha.. jag kan ju börja med att säga att jag somnade hemma i Daniels hus och vaknade upp hemma i mitt eget..
Jag ska försöka göra historien kort..

Daniel och jag hade tänkt att åka med hans familj till nåt ställe på släktträff förut idag, lördag.. Så då sov jag hemma hos honom i natt.. Vi la oss inte allt för sent, men sen vaknade jag upp, kl halv 1 ca, utav att det gjorde så ont i mitt öra.
Jag låg och vred och vände på mig ett långt tag och hoppades att det skulle gå över, men när inget hjälpte så röck jag tag i min mobil och slängde iväg ett sms till min mamma för att få tips på vad jag skulle kunna göra för att minska smärtan. Efter ett tag fick jag svar och hon sa att jag kunde testa att ta huvudvärkstabletter..
Jag väckte Daniel lite försiktigt och frågade om han hade några sådanna i närheten. Gullig som han är fixade han fram både tabletter och vatten åt mig och jag tog ett par så fort som bara den. Jag försökte koppla bort smärtan och testade att sova igen, men det var hopplöst. Jag sa åt Daniel, som jag hade hållt vaken, att han skulle försöka sova lite (vilket han behövde) och så satte jag mig och spelade lite spel på mobilen i väntan på att tabletterna skulle börja verka..
Efter ett tag insåg jag att det inte fungerade och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Daniel erbjöd sig att skjutsa hem mig men jag envisades med att pappa fick göra det ist, och så blev det.
Kl halv 4 var jag hemma i mitt eget hus.. jag tog ytterligare några tabletter och Pappa ringde läkaren, som sa åt mig att försöka sitta upp så mkt som möjligt. Så min natt spenderades sittandes i min säng.
Så vart det med den släktträffen...
Idag har jag mått bättre men det jobbiga är att jag hör som en robot, allt som låter liksom ekar i mitt öra. Att jag är förkyld samtidigt gör ju att jag blir helt slut i kroppen oxå, så slappat har jag gjort idag...
Finns inte så mkt mer att göra nu.. blir att droga tabletter och sniffa nässpray resten av helgen.. måste va frisk på måndag!

kram och snoriga pussar!

Kommentarer
Postat av: wallen

tack för en tröttsam natt (:

2008-08-31 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0