15/12 - måndag

..och en riktigt skön sådan!
Började inte förens kl 12 idag.
I vanliga fall börjar vi kl 10 på måndagar,
vilket oxå är skönt,

men den här veckan har vi inga företags ekonomi kurser!

Om jag "försover mig" på onsdag,
så att jag missar franskan,
så börjar jag inte förns kl 12 då med.
Men jag vill ju inte missa Skönheten och Odjuret med franskt tal...
hmm.. får se hur jag gör..

På torsdag börjar jag 20 i tolv, med idrott..
ganska skönt det med, sen bara en lektion efter det..
Då ska jag hålla min presentation om mitt egna företag..

Jag var ju så duktig och hade tänkt att jag skulle
skriva lite på det i helgen,
Men när jag kom hem och skulle öppna
upp det dokumentet jag hade skickat hem,
så stog det bara massa onödig fakta om Veronica,
Jag hade alltså lyckats skicka hem fel dokument.

När jag kom till skolan idag så skulle jag leta fram dokumentet,
men det fanns ingenstans..
så jag fick helt enkelt börja om från början.
Man kan alltså säga att jag började med det idag,
men jag blev oxå klar med det idag med,
bra gjort magda!

ett lite långt och onödigt inlägg drog jag till med, men vad skadar det!? :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: alis

åh, ska du snacka om ditt företag då på torsdag? :D nice. jag skulle gör det efter jul, ojoj. haha! men good luck ;)

2008-12-16 @ 14:33:53
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: veronica

hahaha ingen fakta är onödig om moi hallå ;D

2008-12-17 @ 17:39:23
URL: http://veroniquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0