22/12 - da'n före da'n före doppareda'n

Nu händer det mycket saker väldigt fort känner jag.. Snart är det julafton!
Det är då jag inte hinner skriva i min blogg, när jag för en gångs skull gör nåt som är kul att skriva om..

Får helt enkelt sammanfatta min start på lovet nån annan dag.. Efter julafton kanske..

Idag har jag i alla fall slagit in julklappar och så har jag tagit en massa kort, för vet ni vad!? ..
..Pappa köpte en systemkamera idag :D YÄY!
okej, inte nån värsting kamera, men jag blev glad!

så från och med nu kommer jag kallas Paparazzi maggan!
.. så se upp!



                     


Kommentarer
Postat av: Petter

Härligt du :D då måste du ju ta kort på snygga mig;)

2008-12-23 @ 00:44:47
URL: http://petters-blogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0