18/7 - tråkigt..

sitter här hemma helt själv och gör typ ingenting!
Ska träffa daniel sen ikväll och säga hejdå till han innan han drar iväg till öland..
Jag vill också tillbaka dit!
Har som sagt inte så mkt för mig, så jag sitter och leker lit med webbcameran som är såå himla bra!


Pappa har köpt nåt typ trafikskolandatorspel.. har testat det lite.. men det verkar tråkigt,
man får typ svara på massor frågor osånt.. Jag har inte ens gått första kursen än..
Får se när det blir av.
Nu ska jag vänta tills alisa loggar in på msn, så att hon kan skicka alla roliga bilder från partyt hos ellen som va i onsdags. När jag fått dom bilderna kanske det kommer ett inlägg om det me.
nu ska jag bara fortsätta att ha så tråkigt som jag haft ..

pusspusss

Kommentarer
Postat av: wallen

det kommer bli mys ikväll älskling =)

2008-07-18 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0