24/6 - ännu en dag på bönergården

vädret var bättre idag, men jag saknade era ansikten!
får bli en förbättring på eran visitfront.
roligast idag måste ha vart när ingegerd, hon jag jobbar med,
skulle gå ut med lite kaffepåfyllning till en gammal tant som satt och fika.
När hon kom tillbaka till köket sa hon; jag tror att jag tog med tevattnet ut istället för kaffet. Hon hade alltså hällt i tevatten i tantens kopp med kaffe :D lyckat.
Och jag har kommit fram till att jag älskar nästan alla djur som finns! förutom småkryp..
Fick en ny kompis idag med. en liten fågelunge vare som kom och satte sig på min arm, SÖT!

Have a nice life. Puss


^^ bild på min fågelunge kompis (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Nae, va söööt! :D

Kul att den satte sig på din arm, inte rädd eller någonting!

2008-06-25 @ 11:36:21
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/
Postat av: marcus

Har du fått en djurvän <3 så fint.

2008-06-25 @ 21:33:31
Postat av: Sara

Så fruktansvärt fränt!

2008-06-28 @ 23:27:27
Postat av: Anonym

Naaw den var ju helt fet och söt :D

2008-07-22 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0