12/11 - handelsaktiebolag!?

Kollat i folkbladet idag?
Sett bilden på min syster möjligtvis?
Läst hennes textruta också?

Tänkte bara påpeka några roliga missar de hade gjort...
"Familj: Mamma, pappa, syster och 2 katter"
(De liksom glömde att skriva med vår lillebror!?)
"Henne vill jag se som tärna: Alla söta tjejer i mitt handelsaktiebolag, och min syster för att hon är min bästa vän och får mig på bra humör."
(För det första, Handelsaktiebolag? wtf!? hon sa faktist alla söta tjejer i mitt handbollslag.. aja..
sen den sista meningen hade hon inte ens sagt överhuvud taget.. den meningen kom från luciakandidat nr1, Klara..) Jaja.. kul att det stog lite mer om "mig" iaf :)


rösta på luciakandidat nr 3

Kommentarer
Postat av: emmsan

HAHAH, vilka tabbar! gillar den med handelsaktiebolaget särskilt <3 ;)

2008-11-14 @ 10:18:48
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0