19/11 - linköping igår, huvudvärk idag

först och främst, GRATTIS SARA WIDGREN!
           


igår åkte jag buss till lkpg som sagt. Veronica åkte dit samtidigt som mig, så det kändes bra med lite sällskap på bussen :)
Väl frame kom Daniel och mötte upp mig.. Vi gick till hans lägenhet och där vare tv, dator och allmänt häng som gällde. Han lagade lite mat också vilket uppskattades :) 
Efter en mysig kväll hos honom åkte jag sen hem med 510an kl 10. Och som på kommentaren i inlägget nedanför så var inte 510an en höjdare att åka med. Den svängde in på alla möjliga småvägar överallt och så var jag tvungen att byta buss nånstans ute i ingenstans. Jaja, jag kom hem iaf, det var huvudsaken.

Idag har huvudet haft det lite tufft. Ah, huvudvärk hela dagen.. Hade tänkt att plugga idag, och jag skrev faktist om vår döda fågel på engelska, men sen orkade jag inte mer!
Får väl plugga mer imorn antar jag :|

PUSS

Kommentarer
Postat av: anne

ta 410 till norrköping o ta pendeln därifrån, nästa gång. jättesmidigt! 510 är ingen höjdare :P

2008-11-22 @ 11:18:51
Postat av: Anonym

haha, det kändes som att man var ute i ödemarken. jag håller med anne!

2008-11-24 @ 09:28:41
Postat av: marielle

marielle var det som skrev btw. haha

2008-11-24 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0