3/11 - borta bra men hemma bäst?

Saknar den där känslan som fanns när vi var i Irland.. känslan att inte behöva bry sig om i princip nånting alls. Bara vara och ha det bra! Nu måste jag helt plötsligt ställa om för imorn blir det skolan igen! Uj, känns jobbigt..

Orkar faktist inte skriva om Irlands besöket just nu, vi gick faktist upp kl 03.30 imorse, därav är jag så trött!

men en riktigt grymt underbart rolig överraskning jag fick reda på nu när jag kom hem var att familjen har bokat resa till egypten två veckor i påsk :D YÄY!

 
Egypten :D                                            Röda havet


hotellet vi ska bo på

Kommentarer
Postat av: amanda

men shiiit!!



kan man få hänga men på sniskan? ;)

2008-11-03 @ 20:56:55
Postat av: Anonym

åh vad skönt!

2008-11-04 @ 20:21:06
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0