19/10 - det kan inte bli rätt alla gånger..

Hjälpte till på innebandyn idag med. Gick helt ok bra, förutom några småmissar här och där.

Jag skulle släcka ner hallen när Finspång gjorde ett mål, men då släcktes bara halva hallen :S Jag klickade på knappen igen och andra halvan släcktes men då tändes den andra..
Jag visste inte vad jag skulle göra, och det va lite jobbigt när matchen började spelas igen, och bara halva hallen var upplyst xD men som tur var tändes de båda ganska fort!

När det var någon spelare som blev utvisad så skulle vi, elr Sara, säga till den när tiden började ta slut.
Sara: 30 kvar.. (Sen, 25 sek senare): 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Kör!
Men han satt kvar där.. Sara: KÖR! Men han flyttade sig inte.
Efter några sekunder började dom andra i laget skrika att han skull ut, och han blev lite arg att vi inte sa nåt.. Hahaha. Sara har för mesig röst!

Sista missen jag gjorde var när jag va så inne i datorn och fixa med en sak, då hör jag att det blir mål.. Jag sätter på finspångs mållåt men då märker jag att det va andra laget som gjort målet, jag skyndar mig så gott jag kan och byter låt.. Hehe. blev lite småröd i ansiktet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0