21/9 - dag i Habo

Efter mina 4 timmar med sömn fick jag vakna upp mitt i natten (kl 8) för att hänga med familjen Wahlström till deras släkt i Habo. Riktigt riktigt mysigt att träffa Daniel killen igen. Det va ett tag sen, om man inte räknar med den korta vistelsen hos tyskarna.
Vi sätter oss i en fullproppad bil, då storebror John som är hemma från Irland skulle med dit, och åkte iväg. Visste inte att Habo ligger i Småland först, och blev ganska glad över att ha vart i den delen av Sverige med för ovanlighetens skull :)
Först åkte vi hem till Daniels mormor och morfar vilka var riktigt trevliga och snälla typer. Fikade gott och sen kom äldsta brorn Josef dit oxå med fru och bäbis Alina.
Vi gick över till mostern med familj som bodde i närheten, och oxå dom var trevliga typer :) Åt gott och spelade lite spel där, Daniel är dock inte den bästa förloraren, men du är söt ändå!
Åkte hem igen vid kl 5 typ, åkte igenom Lkpg för att släppa av Daniel vid hans lägenhet, så jag fick mig en liten titt där oxå! Sedan skjutsade mamma och pappa Wahlström hem mig och nu sitter jag här.
ska försöka sova lite nu.. som tur va börjar jag inte förens kl 10 imorn.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0