Dagens..

Dagens roligaste lektion: Geografin. Åtminstonde när vi skulle komma fram till det bästa transportsättet för olika varor och saker. Almina, Mirjam och jag var lite flumma och valde bla luftballongstransport åt kossor och åsnetransport åt emigranter. Haha!

Dagens godaste mat: Min sallad. Bestod av gurka, salladsblad, paprika, majs, fetaost, knaperstekta baicon, och min egengjorda currydressing. Mums!

Dagens motion: Joggingrunda. Tog mig en sväng runt Hårstorp. Man får ju passa på när vädret tillåter. Riktigt härligt!

Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

hahaha knasisar x)



men åh vad gott, tror jag ska ta o göra en sallad jag med :o hoppas vi har bacon hemma ;D ;D mummsssssi

2009-04-27 @ 17:39:56
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0