ALISA HÄR!

cha cha bloggeeen!

nejdå, men hey. magda suger ju på att blogga. usch och skäms på henne. så nu tar jag (coola alisa) en uppdatering här. magda mår iallafall bra. för alla som undrar. tror jag. hon ser ut att må bra. lite orolig för sprutan bara tror jag. själv ska jag nog skita i den. passar inte ritkigt mina principer. dock är jag osäker. ae, vet inte. skitsamma. annars då? vi har uf just nu. magda hänger h&m's hemsida och gör kollage på allt hon vill ha, petter sitter tyst och ser fundersam ut och hänk spelar facebook-spel som vanligt. en helt vanlig dag i skolan med uf-gänget. härrrligt. men nu skriver jag massssor. 


puss och kram från mig och mägds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0