När tiden inte räcker till..

Har kommit fram till att jag har sjukt mycket på gång i mitt liv just nu. Sitter här med min kalender och försöker trycka in allt som ska fixas. Helt fullt med saker de här veckorna innan jullovet. Längtar tills lovet asså! Helt sjukt mycket!

Lite utav det som ska göras är följande:
Sv Nationella, Korpengympa, Överraskningsfest (som jag inte får skriva om..), Sjukgymnastik, Shoppa julklappar, Baka inför julmarknad, Sälja på julmarknad i Norrköping, Revymöten och mycket träning inför julrevyn, Plugga inför R&B-prov, Övningsköra, Framträda på julrevy inför allmänheten, och inför skolan, Plugga körteori, Skolfest (?), Jobba på innebandymatchen, 18-års fest i stan, Julmarknad i Finspång..

Listan kan göras lång... Ja, mycket på en och samma gång.. Vad ska jag ta mig till!? Kan inte nån bara ta med mig bort till ett varmt land där jag kan få andas ut!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0