P-p-p-party!

Lite överrraskningsfest i Åby igår! Jonas fyllde 18 år så hans mamma hade bjudit hem lite folk. Blev taccos först, sen lite guitar hero och andra sällskapsspel. Och ja, killarna där måste ha varit lite gay, dom kunde ju alla svaren på tjejfrågorna.... Hmm :) Och förresten, tack för skjutsen hem du!

Idag blev det att gå upp tidigt för att åka till skolan. Ja, jag skrev rätt! Skolan på en lördag liksom .. Ne men va revymöte typ. Så vi körde igenom lite nummer och sådär. Va riktigt kul! och vi fick mat från Perfekt, gratis. Inte helt fel.

Snart ska jag upp till Petter i muminhuset.
Vi ska baka, för imorn hittar ni oss i Linden på julmarknaden. Kom dit vettja!

Kommentarer
Postat av: amy

Mjo lite saknar jag det! fast det var ju så tunt typ i topparna och så precis innan jag klippte av det, nu mår det mycket bättre så att säga :) och jaa.. det är sjukt snyggt. men mitt hår växer som ogräs så jag har lite beslutsångest om jag ska klippa igen eller spara ut. haha. problem jag har ;)

2009-12-12 @ 17:42:22
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: svenskaläraren

TACOS, inte TACCOS =)

2009-12-13 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0