Nattvandring

Denna kväll/natt har det varit full rulle.
Jag drog mig till Emilia vid 8-9 nångång. Där käka vi taccos tillsammans med Sara. Sen gick vi ner till cafét där vi spela lite spel och käka våfflor. Efter det bar det av hem till Emilia igen, för att sedan besöka en lägenhet där i närheten. Vi gick bara in och hälsade på folket, sen bestämde vi oss för att gå och se hur killarna hade det på gula går'n. När vi va påväg dit mötte vi Anton och Forsner, och alla andra var på väg ut där ifrån, så då gick vi hemåt Emilia igen. In och kissa sen ut och bort till lägenheten igen. Gick in och hälsade på folket och kollade lite på James Bond, tror jag att det va, men efter ett tag kände vi att vi behövde hem och sova. Vi ska ju trots allt upp 11 imorn (idag..) Men nu satte jag mig här, för jag kunde inte somna.. ska ge det ett försök till nu :) Hörs


Kommentarer
Postat av: alis

haha, jag kände mig jätteosocial med er fan :P men hade ni kul kväll? ts.

2009-02-28 @ 12:36:41
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0