5/2 - torsdags plugg

Franska prov imorgon, som jag inte längtar tills ett dugg.. Eller vem gör det?
Jag har inte pluggat så mycket som jag borde, men jag har ialla fall försökt att plugga lite.. Några grejer sitter nog i mitt huvud snart iaf..

Jag ville träna idag med, men det fanns inte en chans att jag skulle klara av det. För idag har jag haft nåt så otroligt ont i min höft/rumpa och jag vet inte hur jag lyckats med det.. Har haltat mig fram här hemma hela dagen efter skolan. Jag har knappats ens orkat gå från mitt rum till köket bara för att det har gjort så ont.. Hoppas verkligen att det onda är borta imorn så att jag slipper halta i skolan..

Nu får ni ta och önska mig lycka till imorn på franska provet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0