7/2 - Min och mammas lördag.

Idag blev jag väckt ganska tidigt, eller åtminstonde kl 10, vilket är grymt tidigt för att vara mig på en helgdag. Mamma och jag skulle gå en promenad med Amigo. Hans husse och matte var i norrköping så vi skulle ta ut honom på en promenad. Blev att han fick följa med till farmor där vi fick oss lite fika. Farmor, hon är då riktigt bra! Hon har ju precis opererat höften och går med kryckor. 80+ är hon med och hon klagar inte det minsta.
Efter fikat gick mamma och jag till soloteket, farmor bor ju precis där, så då när vi ändå var där så passade vi på att sola lite. Jag solade inte så länge, så är inte så jätte brun.. men skönt var det!
 
Puss Amigo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0