9/2 - världens bästa syster!

Hilda är det, i alla fall idag.
Fick precis massage av henne, gav massage också, bara det att hon gjorde dubbelt så länge som jag.. Men jag behövde det verkligen! fy vad skönt det var, och oj va många knutar jag hade i ryggen som hon fick slita med att försöka få bort..
Ett tips till er alla som har massa plugg eller är stressade för övrigt, Ta en timmes break och be en vän, eller syskon att ge dig lite massage, självklart ger du tillbaka.. Sätt på nån lugn musik och så är det bara att slappna av. Riktigt välförtjänt!


massagelåt: Cyndi Lauper - True colors

Kommentarer
Postat av: Martina

ane brun - true colors!



hehe

2009-02-09 @ 22:45:34
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Findus

Så om jag behöver massage så ska jag prata med din syster? :D

2009-02-10 @ 15:01:57
URL: http://manykingsdie.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm..eller så äre cyndi lauper som gjort den från början å ane brun en cover..serru.

2009-02-11 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0