11/1 - Dagens händelse

Imorse vaknade jag halv tolv och märkte att min mobil var borta. Jag låg fortfarande i sängen och var liksom bara lite halvvaken när jag drabbades av en panikkänsla och gick upp och började leta efter den..
Sen kom jag på att Hilda hade lånat den igår kväll, så jag sprang upp till hennes rum och tog den, fortfarande var jag bara halvvaken. Sen gick jag ner igen och gick på toa, så då lämnade jag mobilen där inne.
Jag gick och la mig igen och när jag vaknade upp lite senare så hade jag glömt bort alltihop. Jag fick panik igen för att jag inte hittade mobilen så då flög jag upp ur sängen fort som bara den! och då svartnade det för ögonen, sådär som det brukar bli ibland, och så var jag borta i några sekunder.
När jag sen vaknar upp så ligger jag på mitt golv med skrivbordsstolen över mig. Hade hamnat på nåt konstigt sätt, så ena benet låg under stolen och jag kunde inte lyfta bort den, så då fick jag ropa på Hilda så att hon fick komma och hjälpa mig loss.

Så!, där fick ni anledningen till varför jag har så ont i huvudet idag, jag slog alltså i huvudet i elementet när jag svimmade.....igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lustigt! :) jag har aldrig svimmat hur känns det ? :s

2009-01-12 @ 21:02:57
Postat av: Martin

haha lustigt! :) jag har aldrig svimmat hur känns det ? :s

2009-01-12 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0