26/1 - GRATTIS pappsen!

Hipp hipp hurra!
Håkan är nu mera 45(?) haha. jag vet faktist inte.. har tappat räkningen lite..
Men grattis i vilket fall :)

Efter skolan idag gick jag, Elin och Anne och fikade på p2. Eller jag köpte inget fika där, utan jag fikade ist en chokladboll som var inköpt från Bergskaskolan.. men Anne och Elin köpte p2s erbjudande för dagen, en brownie med läsk för 30 kr! (de sparade 4 kr...) Dom har olika erbjudanden där varje dag nu i veckan. Riktigt nice.

Fikade här hemma igen när jag kom hem, och snart ska pappa få sina fin fina presenter som jag inhandlat!


Kommentarer
Postat av: Findus

Men de TJÄNADE väl inte 4 kr, de SPARADE väl? Eller? Ekonomen får avgöra :)

2009-01-26 @ 19:21:50
Postat av: Anonym

Du verkar ha fikat en del idag ;P

2009-01-26 @ 19:41:10
Postat av: Julls

Congrats till Håkan ;)

2009-01-30 @ 18:05:10
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0