Hagaklassen, ett kärt minne

Åkte till Norrköping igår som sagt. På bussen mötte jag Anne som också skulle in till stan. Vi gick en sväng till makeup-store innan Alexander kom. Vi två blev sen hämtade av Matilda som skjutsade oss till Linnea. Efter att vi snackat ett tag bestämde vi oss för att åka och käka pizza, och så blev det också. Åkte tillbaka till Linnea efter det, och då kom Jakob också. Jättetrevligt var det att få prata med alla vilket jag inte gjort på väldigt länge. Vi kollade filmer och sen va det dags att skjutsa hem Alex till Krokek.
När vi tjejer kom hem till Linnea igen blev det mer prat så vi kom inte i sängs fören klockan var skapligt mycket. Gick upp vid 10-11 nån gång och sen skjutsade Matilda mig till bussen som jag skulle åka hem med. Blev lite stressigt och trodde att jag skulle missa den, men jag hann!

Senare idag kom Malin hem till mig och vi planerade lite inför Göteborgstrippen som vi ska ha nästa vecka. Bussbiljetter är klara, så vi blir där tis-tor. Liseberg är planerat, det kommer nog bli jättekul!
Nu har jag precis kommit in efter en promenad som malin och jag tog för att kolla läget nere på centrum där Arvingarna (eller nåt) spelade. Ganska mycket folk, dock 40+ så det va inget för oss.. Haha.. Blir nog sängen nu. Släktträff imorn. Pussss


Ett kort på Linnea och Matilda från förra året eller nåt..


Kommentarer
Postat av: Petter

haha vadå 40+ är väll inte förgammalt för dig magda ;) tänk vilken erfarenhet dom har :)

2009-07-26 @ 13:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0