jag älskar dig så mycket att jag hatar mig..

bra rubrik.

Tänkte väl berätta lite om sjukhusbesöket jag var på igår, för er som oroade er så..
Gick upp halv 6 på morgonen för att åka med en buss som gick halv 7 ifrån centrum. Mamma följde med mig. När vi kom fram till sjukhuset fick jag först göra massa hörseltester, tog ca 40 minuter. Sen skulle vi vänta på doktorn i en och en halv timma, så då gick vi ut på en promenad, köpte lite jordgubbar.
Inne hos doktorn kom vi fram till att hålet hade läkt. Vilket betyder att jag inte behöver göra någon operation! När jag gått ut ur rummet var jag både glad och irriterad. Jätteskönt att jag slipper den där jobbiga operationen, men samtidigt så vet jag att jag kommer få problem med det igen. Min trumhinna är så skapligt tunn och ärrig så den lär det gå hål på snart igen, och då sitter jag där. När jag var runt 10 år hade jag ett hål som inte läkte under ett års tid. Fick tid för operation, men samma sak den gången, hålet hade läkt...
Kan dom inte bara ge mig en ny så jag slipper tänka på det mer eller!? och så måste jag ju vara försiktig när jag badar också, jag ska ha fetvadd i örat om jag måste doppa huvudet liksom. Skit kul att behöva tänka på det hela tiden.
Aja, jag slipper gå med bandage runt huvet i en vecka iaf. Lite tummen upp!

Föresten så va jag lite hurtig idag igen. Promenad runt Gron imorse :)

Kommentarer
Postat av: Artiom No.1

Glöm dina beskymmer, nya kommer imorgon (: men skönt att inte behöva göra det nu i sommar, bättre på vintern då du kan dra över en mössa :D

2009-07-08 @ 16:32:20
URL: http://mrchoklahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0