Långhelg i Göteborg

I torsdags vid kl 4 var vi, familjen, äntligen iväg mot Göteborg. Vi stannade på vägen och fikade så framme i Göteborg var vi inte förens framåt kvällen. Vi bodde hemma hos en familj som vi känner.

På fredagen var vi uppe kl 10 och så åkte vi iväg till Liseberg. Där träffade vi familjen Widgrens som vi umgicks med under dagen. Åkte nästan alla karuseller, Hilda och jag gick även in i spökhuset. Vi högg tag i ett gäng på 4 tjejer som vi hade sällskap med där inne, och när jag blev som räddast så klängde jag mig fast vid en av dom, en som jag aldrig träffat tidigare. Jaja, hon förstog att jag va rädd.. Jag hade skapligt ont i halsen efter, och min röst är fortfarande lite hes efter allt skrik på Liseberg.

På lördagen var det shopping som gällde. Inhandlades bara ett par shorts för min del dock. Vi hann med att gå på ett museum också, vilket man inte gör allt för ofta. På lördagskvällen var det kräftskiva hemma i huset, riktigt gott med havskräftor!

På söndagmorgon var det dags att åka hem, men vi kunde inte låta bli att stanna till på lite outlets på vägen hem. Shoppades en hel del, inte så jätte mycket åt mig den gången heller, men det va riktigt härligt med alla billiga märkeskläder. Kom hem igår kväll, och vi stannade förbi hos farmor och åt lite kvällsfika innan vi kom hem hit.

Idag har jag mest slappat, det behövdes efter en långhelg i Göteborg!
Mer bilder finns på bilddagboken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0