Kung på bowling

Idag skulle vi ut och paddla kanot med friskvården.
Hajdi och jag slutar kl 1 i vanliga fall, men idag skulle vi åka till Lotorp kl 3 så vi var tvungna att stanna i skolan i två timmar bara för att vänta på att få paddla i regnet. Vi latjade lite i datasalen, jag var väldigt trött och flum.. Skrev tre rader på svenska-uppsatsen och sen så gick vi en sväng till b-hallen också. Efter att två timmar hade gått så gick vi och pratade med våran lärare. Hon tyckte inte heller att det skulle vara så kul att paddla i regnet så hon bestämde att vi skulle åka till Medley och bowla istället. Jag körde tillsammans med Hajdi och John och jag kom faktist tvåa!
Var hemma efter 4 nån gång, men jag har hunnit att plugga både FE och lite matte plus städat hela rummet inklusive tvättat alla speglar. Bra gjort!

Kommentarer
Postat av: Stenberg

Du menar inte drottning då?;o

2009-06-02 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0