Öronbarn, jo man tackar man!

Imorse blev det att fara till vrinnevisjukhuset. Hade tid för undersökning av mitt öra. Som ni kanske vet fick jag ju öroninflammation precis dagen innan vi skulle åka till Egypten. Nu blev det tid att komma tillbaka med det. Hål på trummhinnan, ett stort ett, som antagligen inte skulle kunna läkas av sig själv (vilket jag hade ett likadant för flera år sedan). Jag hade öroninflammtion i öronen sjukt mycket som liten, så jag hade massor ärr på trumhinnan och allt detta leder till operation i höst. Läskigt, men skönt att kunna bada igen och inte bry sig om det.. Måste vara ledig från skolan i en vecka och även övernatta på sjukhuset en natt. Spännande.


Kommentarer
Postat av: alis.

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

2009-06-03 @ 21:14:42
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Hank

Det är inte det minsta kul att bli opererad kan ajg säga ännu mindre spännande :)

2009-06-04 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0