Sista skolveckan är på ingång

Skolavslutningen närmar sig och jag längtar som en galning! Är nästan klar med allt i skolan nu också, bara den där svenskauppsatsen kvar. Skrev på den imorse, var riktigt duktig. Men en sak som inte var så duktigt va att jag sparade den på nåt helt wierd ställe, så det senaste jag skrev försvann. Skrev om det senare idag sen, men har inte orkat skriva klart den än.

Var en sväng till Bönnergården med Emilia, Sara och Hanna idag också. Invigning där, så nu är det bara att hålla tummarna för bra väder så man kan spendera sina dagar där ute.

Imorn blir det ingen skola, för jag ska fixa både Marielle och Emilia inför balen. Riktigt kul! Och jag får hoppas att dom blir fina, men det ska nog inte va något problem ;)


Kommentarer
Postat av: malin

svar: ja, ajaj :(

2009-06-07 @ 23:04:26
URL: http://malinelisabetjonsson.blogg.se/
Postat av: A e g s

Finaste ögonen h6

2009-06-07 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0