Sommarlov!

Förkyldning, Dåligt väder, Näsblod och allmänt sliten. Bra start på lovet!

Studenten firades här hemma i lördags som jag nämnde. Dagen började i skolans aula kl 8 där rektorerna pratade, några spelade och sjöng, stipendier delades ut m.m.. Samlades med klassen efteråt, fikade ihop och hade det allmänt trevligt en stund. Efter det åkte jag hem en sväng för att hjälpa mamma att städa och göra iordning det sista. Åkte tillbaka till skolan kl 12 ca och halv 1 sprang studenterna ut. Efter utspringet i skolan åkte vi hem tillsammans med ett gäng ifrån släkten. Kom massor annat folk hem till oss också, va samanlagt nåt över 50-60 pers hemma hos oss. På kvällen sen åkte jag ut till skogen/Elin och myste med tjejerna från klassen plus Ellen och Millan. Trevlig dag!

Bilder hittar du på min bilddagbok, magdur

Igår blev det bara att ta det lugnt hemma. Familjen Diaferia kom hem till oss och käkade lite av det som var över från lördagen, men annars så var det tv och dator som gällde. Idag blir det nog samma sak.. Imorse fick jag näsblod, och det va inte lite heller. Skulle snyta mig, och då bara öste det ut blod istället.. Mysigt! Känner mig fortfarande riktigt sliten plus förkyld nu med.. så jag ska nog ta och se till att jag blir frisk och kry!

Midsommarafton på fredag, vad händer då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0