äckliga....

Ussch, just nu kan jag faktist säga att jag hatar vädret, och jag menar det verkligen! Fick GÅ hem ifrån skolan idag, och det är inte det roligaste varken med eller utan snö. Visst har jag gjort det dom senaste månaderna också, men idag var det sjukt jobbigt! Äckliga snö som kom flygandes rakt in i ögonen så att det till och med sved. Pappa satt på jobbet och kunde inte alls slita sig därifrån för att skjutsa hem mig, Tack! Jag fick iallafall låna Hajdis cykel den sista biten hem, så då gick det åtminstonde lite fortare, men ont och kallt vare! och så kan jag ju tillägga att locket för öronen har inte släppt än plus att jag börjat få en liten förkyldning uppepå allt. Kul!

Jaja, nu ska jag sluta klaga och tänka på allt positivt ett tag..
Veronica och jag ska faktist fixa varandras hår idag. Blir ljusa slingor på mig och lite färgning och slingring på henne också. Kanske klippa lite i våra toppar också, sånt som märks. Kommer väl en före och efter bild sen. Och efter det blir det väl att börja packa lite smått..

EGYPTEN, snart kommer vi.

Kommentarer
Postat av: hugo

bra telefonsamtal vi hade :D

2009-03-27 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0