Helgens planer.

Idag, fredag, blev det att sola en kortis med Amanda efter skolan. Kan inte påstå att jag blev något vidare brun, men det är ju alltid skönt i alla fall. Ikväll äre häng hos Alisa, får se om jag drar dit en sväng. Annars ta det lugnt ikväll, för imorn blir det att gå upp skapligt! Alisa och jag hänger nog med mamma och pappa när dom ska in till Lkpg för att köpa balklänningen åt Hilda. Blir att shoppa en hel del då tror jag, har dock inte så mkt pengar, så vi får se hur det kommer lösa sig..
Sen hem inte allt för sent för då blir det att göra sig festsnygg tillsammans med Amanda, Marielle, Ellen och Malin (och kanske veronica?) Vi har inte riktigt nånstans att vara innan vi ska in till stan, men det löser sig förhoppningsvis.. För sen till kvällen blir det stan och Party! Kul kul, hoppas jag att det blir iaf.. På söndagen måste jag ta och skriva lite skolsaker och skriva mina cvn som jag inte gjort än.. Dåligt av dig Magda!

Kommentarer
Postat av: emma ,

hoppas ni får det skoj sen då :D

2009-03-21 @ 01:33:35
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: marielle

yey, imorn, elr idag blir det partaj :) och ja, det var mkt fint vid slottet!

2009-03-21 @ 01:57:05
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

Oj, inte skrivit cv än, kanske dags? haha. många jobb kan man väl inte söka längre :P

2009-03-21 @ 15:28:45
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0