Konstig skoldag & femtioöringar!

Konstig skoldag, jotack!
Som ni vet är några av mina kära vänner i England just nu. Blir ganska tomt när dom är borta. Idag var Marielle och Veronica sjuka, så dom va inte heller i skolan. Hajdi var den enda, av dom jag umgås mest med, som var i skolan. Vi åt tillsammans och oj vad konstigt det va att bara vara två st som äter ihop i matsalen. Det har jag nog aldrig gjort förr faktist! Lite sega raster som jag spenderade själv framför datorn, men jag överlevde dagen.

Fick för mig att städa lite nu när jag kom hem. Och äntligen kan man se lite av mitt skrivbord! Räknade mina femtioöringar också, och kom upp till 197st. När jag kommer upp till 200 måste jag nog växla dom på banken.. Femtioöringarna ska ju tas bort har jag hört. När ska dom göra det? måste ju hinna växla.. Jaja, isånna fall kommer jag få hundra kr för dom! inte helt fel.


197 femtioöringar på mitt städade skrivbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0