sometimes you cant make it on your own

Blev Falla hemma hos Malin igår i alla fall. Magontet blev lite bättre efter tabletter. Kollade på melodifestivalen tillsamans med Petter, Findus, Hugo, Anton, Viktor och Malin såklart. Och ja, vad ska man säga om det? Nån mer än jag som inte förstår sig på det svenska folket? Jag menar, Caroline af Ugglas!? vad är det med henne och hennes låt egentligen? fattar inte riktigt hur man tänker när man röstar.. Jaja.. Efter det blev det lite Wii spelande och sen kom pappa och hämta oss.

Idag har jag inte gjort så mkt alls. Var jätte sugen på gympa idag, men då är det så klart att jag inte ska kunna komma till Nyhem på nåt sätt. Dumma pappa, dumma väder och dumma cykel! Blev lite armhävningar, situps och rumplyft och sånt här hemma ist. Musiken på hägsta volym så att jag kommer lite i rätt stämning iaf.. men det bli ju inte alls samma sak som väl där på gympan..
 
Skola imorn. Alltid lika kul..

Kommentarer
Postat av: sofia

vad har alla emot henne? hon är ju stört-skön. Men folk tål väl inte att någon är lite annorlunda :P okej, låten kanske är så mycket schlager.. men det heter inte ens schlager-festivalen längre och det är inte schlager som gäller. :P jag tycker hon är rolig. men alla får ju tycka som de vill :D



snygg bloggen har blivit förresten! :D

2009-03-09 @ 14:50:23
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0