Back to school

Då var det måndag igen.
Igår hängde Veronica och jag med på bio inne i stan lite hastigt sådär. 17 again bjöds det på, och den va faktist helt ok bra! skådespelaren är ju ganska het, vilket höjer betyget.

Idag hade vi projektdag på skolan. Så alla 2or skulle planera lite inför sina projekt. Jag och Alisa skötte det mesta i vår grupp, eller Petter var med och hjälpte till efter lunch, som vi käkade hos honom. Blev sallad, riktigt lyckat, om man bortser från vad som hände i mikron och att makaronerna kokade över med jämna mellanrum. Riktigt god efterrätt också, vaniljglass med hallon. Mums! Vi kom på en hel del bra idéer, men det balla ur lite när alisa och jag började snacka om att fota djur.
A - Vi kan ju fota i frysdisken i nån affär på typ skaldjur.
M - Och så kan vi fota en grillad kyckling vid en fin solnedgång!

Bjuder på den enda bilden jag har kvar på oss två
ifrån mellanstadiet nån gång då vi va lika flumma som idag


Kommentarer
Postat av: tönten över tönten med äpplet

HAHAHHAHAHHAHAHHAHHHAHAH. <3

2009-05-11 @ 19:22:07
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Anonym

mellanstadiet? ni såg inte ut sådär när ni bara var 9-12 år...

2009-05-12 @ 08:31:19
Postat av: magda

jo, det måste vara ifrån 6:an nån gång.. för efter jag slutat på Grosvad (vilket jag gjorde efter 6an) så hängde inte vi lika mycket..

2009-05-12 @ 17:34:40
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0