Händelserik helg!

Har visst inte haft tid att uppdatera mig här på bloggen. Varit ganska fullt upp i helgen än sålänge. I fredags var det marknad som sagt. Jag gick med Emilia och Malin typ, så träffade man ju massa folk där som man hängde med. Blev inget mer än några remmar köpta och jag ångrar starkt att jag inte köpte en helium balong. Det köper jag varje år, men inte i år inte. Tråkigt tråkigt! Får väl bli två balonger nästa år ist :)

På kvällen sen kom Malin hem till mig. Vi kollade på nån film på tv och sen efter ett tag kom även Alisa. Vi tog våra två cyklar, som är dom ända som är kapabla att cykla på, och drog oss mot Nyhem. Där spelade vi lite spel med Jonathan och några fler. Efter några timmar beslutade vi oss för att åka mot Östermalm igen och hamnade på en utflyttningsfest för Purvins. Trevligt sällskap och kortspel även där. När det började bli ljusare ute så var det dags att åka hem.

Idag åkte jag, mamma, pappa och bror in till staden för att kolla efter avslutningsklänning till mig bla. Testade ett 10-tal men det fanns en favorit som jag köpte med mig hem. Vill inte lägga ut en hel bild på den än, för den ska bli lite som en överraskning, men ni kan få ett litet tjuvkik. Köpte även en tröja och lite andra småsaker.

När vi kommit hem från shoppingen så fikade vi med farmor. Jag älskar min farmor, hon är den bästa farmoren som finns. Kan nästan lova. Så himla härlig och skön dam. Hon hjälpte mig att skölja av alla utemöbler som vi har på altanen. Duktiga som vi var. 
Och nu på kvällen så va Hugo och David här. Kollade finalen på Robinson, (har bara kollat ett avsnitt innan) och så körde vi lite singstar och även dansmatta. Trevlig afton minsann,









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0