Tutar och kör!

Om någon utav er var ute i Finspång ikväll mellan 20-21.00 så hade ni tur om ni inte blev påkörda av mig. Nej, nu va jag inte ärlig.. Jag körde faktist riktigt bra. Fjärde gången som jag var ute med pappa och övningskörde och jag fick bara motorstopp en gång och det va när pappa helt plötsligt skriker STOPP. Så ja, jag klarade mig ganska bra ändå.

Lite jobbig dag imorn i skolan, har typ inga lektioner men måste göra ett prov kl 3, så får se hur jag lägger upp morgon dagen. Pluggat idag för övrigt, bra gjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag var ute men vart inte överkörd :)



Men jaao ibland är jag lite hungrig ;) sådär hela tiden nästan :D hahaha kommer fan bli fattig när jag flyttar hemifrån...

2009-05-14 @ 19:27:18
Postat av: Petter

min kommentar då..

2009-05-14 @ 19:27:41
URL: http://petters-blogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0