Valborg!

I torsdags var det valborg som nog dom flesta vet. Jag åkte till Anne i Lotorp med Marielle och där va vi ett stort tjejgäng som grillade och åt gott. Vi gick ner till en brasa också och bjöd på lite sång. Efter det så blev det fika med goda kladdkakor, Tack Elin och Amanda för dom! Men sen efter en trevlig kväll i Lotorp kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem till Veronica. Emilia va också där och sen gick vi ut en sväng. Träffade lite folk och gick ner för att kolla läget nere på centrum, och där vare fart påt! haha, nja, men mycket folk var det iaf. Stanna inte så länge utan sen fick vi skjuts hem av Malins pappa. Veronica, jag, Sara och Emilia åkte tillbaka till verre och där blev det att kolla Madagaskar med lite folk.. Dom flesta somna i soffan dock, så jag kom på mig själv sitta där ensam och skratta åt filmen medans alla andra blunda.. men så kan det gå! Haha.

Bilder dyker upp på min bilddagbok så småningom :)


Kommentarer
Postat av: veronica

vilken kväll de blev för dig du ;) ett jädrans flängande hit o dit hehe ;)

2009-05-03 @ 15:28:50
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0