Blubb.

Givande rubrik. Jovisst!

Igår kväll blev det lite kalajs för Hajdi som fyllde 18 år för nån vecka sen. Hon bjussa på pizza till alla oss 15 tjejor som va där. Det tackar man inte nej till. Mätt och belåten gick jag hem, lite tidigare än dom andra.. Jag hade nämligen ett ekonomiprov idag som jag inte hade pluggat på. (jag är ju typ den ända som går ekonomi..) Så det va mest det gårdagen bestod av. Provet gick väl sådär. Blev klar på 20 minuter, vilket jag inte vet om det är positivt eller negativt.. Men vad glad är jag över att jag inte har nåt att plugga på idag. Svenska muntliga nationella är över och nu även det här provet! toppen!

Blir nog träning nu ikväll. Det gillas :) Kan ju berätta att jag kommit igång med min sjukgymnastik nu också! Va på första träningen i måndags. Jätte jobbigt va det, och jag fick köra styrketräning och träna massa muskler som jag aldrig gjort tidigare, så jag var jättesvag! Haha.. men det kommer väl med tiden.. Ska träna där två gånger i veckan. Plus att jag kör gympa två gånger i veckan och ett pass spinning ibland. Blir en hel del, men det är bara bra!

Helg snart, sen födelsedag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0