busy tuesday

Precis som rubriken avslöjar har jag haft det ganska fullt upp idag.
Började skolan kl 8, som vanligt. Franska lektionen var inställd, så vi slutade kl 3, lite tidigare än vad vi brukar. Jag väntade i skolan tills Malin hade slutat runt halv 4 och då gick vi två till körskolan och pluggade lite på deras datorer. Efter det stannade jag kvar där och gick på teorilektion som höll på från kl 5 - halv 7 och så kom pappa och hämtade mig. Hem och slänga på mig gympakläder, sen åkte vi iväg till Hårstorp där jag och Anne körde spinning. Kom hem för en halvtimme sen, och nu äntligen har jag fått i mig lite mat. Har inte ätit sen skolan, och då åt jag inte så mycket.. Duschen snart, sen slappa framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0