den 14e november

Två dagar kvar.. Aamaazing!

Idag var det innebandy som gällde. Inte en jätte rolig match, och Finspång förlorade tyvärr med ganska mycket.. Men vi skötte vårat jobb skapligt bra ändå!
Kusinerna från Örebro var även här på besök idag. Dom grattade mig lite i förskott och jag fick ett presentkort på H&M och en liten prydnadsak. Fint fint. Vi käkade gott, som jag och mamma lagade och så spelade vi lite spel. Man kan ju säga att man ser att vi är släkt med varandra, och alla var skapligt trötta och flummiga och vi skrattade åt nästan allt :)
Söndag imorgon, då kommer nog farmor hit på lite fika. Blir lite småkalas för mig då med tror jag. Inte helt fel att fylla år inte. HIHI!






pappa agerade fotograf under matchen..




Kommentarer
Postat av: amy

haha, ja det förstår jag. Men vadå.. det är ju lite svårt för jag vet ju inte vad du gillar osv ;) själv önskar jag mig bland annat en ny mobil, ett nytt objektiv till min kamera, sen typ.. pengar! hah :) inte så, billiga saker precis..

2009-11-15 @ 11:49:45
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: - juliasignemaria ♥

fin blogg :D

2009-11-15 @ 15:55:03
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0