Fredagsmys

Igår åkte jag, Viktor och Hugo hem till Alisa, där hon och lite mer folk var och förfestade. Dom skulle in till stan och gå på Hugos lite senare. När dom drog bestämde vi oss för att åka efter och så blev det också. Efter att deras chafför släppt av dom vid Hugos drog vi andra till Mc donken och käkade lite. eller alla utom jag typ.. Alisa ringde upp efter mindre än en timme och då ville dom hem. Stannade först på max och sen bar det av hemåt. Vi som var i Viktors bil, Jag, Alisa, Sophie och Hugo ville inte åka hem än, så vi drog till några 93or och hängde lite med dom ett tag. Roliga killar det där! :)

 

Snodde en bild från alisa, (ser ut som jag har underbett.. hmm..)

mer bilder från kvällen finns på hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: alisa

"drog till några 93or.." hahah, ÄLSKA 93or. faktiskt :) ts.

2009-11-15 @ 19:15:09
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0