Back on track

Ursäktar för den jätte dåliga uppdateringen på sista tiden.. Men jag skyller på att jag inte haft tillgång till internet här på min dator, och har inte orkat skriva i bloggen från Dannes dator.. Nu är det tillbaka igen i alla fall (internet asså) så nu är jag igång igen. I'm back!

Skolan har rullat på som vanligt i veckan, jag har dock varit lite slöare än vanligt och har därför endel skoljobb att fixa med nu under lovet. Ja, för er som missat det så är det ju lov nu i veckan som kommer. Folkets jubel!

I fredags blev det att umgås med lite folk hemma i Veronicas lägenhet, kolla idol mm.. Och lite senare drog några av oss ner till Ettan. Som alla vet så är ju inte det favorit stället kanske, men eftersom det va gratis för mig så var det ganska värt ändå, för vad är roligare än att dansa och fjanta runt på en skolfest!?

Den natten blev lång, med lite olika insidenter och igår fick jag vila ut lite.
Pappa drog med mig upp på innebandymatch också, reserv-laget spelade, och dom förlorade ganska så stort. men det va roligt att kolla! Hehe.. Övningskörde en sväng efter matchen och det gick faktist riktigt bra :)
Lite senare igår kväll gick jag hem till Sara där hon och Emilia var och vi kollade på en tjejfilm. Sen kom Petter, Hugo, Findus och Viktor förbi och då gick vi hem till Petter ett tag..

Men roligast måste nästan vart när vi gick hem och jag halkade ner för en backe, gled en bit på rumpan i leran, började asgarva och kunde inte resa på mig. Detta resulterade i att alla mina kläder var geggiga efter. Mysigt., jotack.


Kommentarer
Postat av: alisa

hahah KLANT! men ja, tack till dig för all del!

2009-10-26 @ 17:31:04
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0