I'm in Luv

Wille är min stora kärlek, trots att han är lite läskig ibland.

Igårkväll blev det filmkväll hemma hos Malin ute i Falla. Det var jag, Malin, Henrik, Viktor, Niklas och Hugo. Vi kollade nån film som jag inte kommer ihåg vad den hette, sjöng lite singstar och lekte lite roligt. Blev en spontan tripp till Norrköping och Mcdonalds på hemvägen. Gott gott!

Idag gick jag upp tidigt för att ha körlektion, det gick bra tycker jag nog allt. Gick till sjukhuset efter det, snackad med sjukgymnasten igen.. Ska börja träna näst-nästa vecka..
Nu vet jag inte vad resten av dagen bjuder på.. har lite olika alternativ, men jag känner mig så trött! Får väl se vad som händer..




Kommentarer
Postat av: alisa

du ska hänga med lilla mig ikväll? :D haha, nejdå. men jag vet faktiskt inte nåt om halloweenfest. funderar på att snacka med mor min och se om man kan styra upp nåt litet spontant här. hm.. men får se. vore kul om alla klädde ut sig lixxx :D

2009-10-29 @ 18:09:59
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Marielle

Mm, men jag vet inte om malin och jag pratade om att gå ut på kvällen förresten.. Om några andra vill dvs. Men man kan ju hänga innan i vilket fall kanske ;)

2009-10-29 @ 19:16:06
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0