Busy weekend..

..som sagt!
I fredags kom Sara hem till mig och vi skulle fixa med lite saker till innebandymatchen.. Det gick väl bra, men vi hann inte riktigt göra klart allt. Sen på kvällen åkte vi hem till Emilia för att informera henne om alla saker, men tyvärr funkade det inte på hennes dator, så vi fastnade framför idol istället.

På lördagen fick jag gå upp skapligt tidigt. Skulle hinna med att duscha, äta och göra mig iordning innan Sara och Emilia skulle komma vid 12. Dom kom lite senare än planerat, men då vare bara att sätta igång med innebandysaker.. Gick till Aluceum runt halv 2 och fixade iordning allt. Finspång förlorade matchen, men vi skötte vårat jobb bra i alla fall. Tror jag.. Kommentarer om musiken? Blev en lång innebandydag, för så fort vi va klara med a-lagsmatchen vare några andra grabbar som hade match, så vi stannade och kollade lite på den med. Efter det gick Emilia och jag hem till Findus där han och David och John hängde. Va lite mer killar där innan, men när vi kom drog dom.... roliga... Hehe..

Idag har jag fixat lite ärenden i Finspång, och så har jag pluggat lite matematik också! Gått promenader med Linusvovvsingen har jag också gjort, för vi är nämligen hundvakt tills på torsdag. Blir att övningsköra snart, och sen ska jag träna! Gu va kul :)


Den lilla skrutten, som försöker komma upp på stenen och va lika cool som Doris, är Linus


Kommentarer
Postat av: marielle

haha, vad söt! :D

2009-09-28 @ 13:47:23
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, underbar bild! :D

2009-10-03 @ 11:06:33
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0