Damn girl,

Sexy fish? njaa..

Kan ju börja med att berätta om "mötet" uppe på aluceum igår. Kom dit vid halv 9, så grabbarna var där och tränade vilket dom gjorde till kl 9. Då blev det att sätta upp alla saker och testa musiken och ljudet. Var lite saker som krånglade, men efter att pappa hämtat nåt från hans jobb så löste det sig tillslut. Tror nog att det här kommer bli helbra, så nu får alla se till att komma på innebandymatcherna! Första är nu på lördag :)

Helt okej skoldag idag annars. Lite seg, som vanligt.. Men jag hoppade idrotten idag och istället åkte pappa och jag till sjukgymnasten. Jag måste faktist se till att få min höft och mina skuldror kollade, för så här ont kan jag inte ha längre.. Det suger faktist!


bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0