Helgen

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering i helgen, men jag har tydligen haft ganska fullt upp. Men här kommer en kort (!?) sammanfattning över min helg:

Fredag - Började med en kort skoldag. Från halv tolv till kl ett ca. Efter skolan kom Malin hem till mig och vi gick till vibjörnsparken för att kolla om minigolfen hade stängt, vilket den hade. Istället blev det en glass på Klippestorpsgården tillsammans med Linus och Viktor. Efter det gick vi hem till Viktor och lekte med minikissen. Kollade en film, lite youtube klipp och även idol, såklart.

Lördag - Gick upp skapligt tidigt eftersom att Sara och jag skulle ta bussen in till Norrköping och sen, tillsammans med Emilia, åka tåg vidare till Lkpg. Först va Sara sen, så det blev 1 bussen istället för 12. Men då ska ju jag missa bussen såklart.. Jag fick åka själv med två-bussen ist, eller jag va inte själv, för monberg åkte samtidigt..
När jag kommit in till stan fick jag reda på att Hanna skulle åka med till Lkpg och hon hade bil så då behövde vi inte ta tåget. Istället så åkte vi till ingelsta och shoppade lite (eller sara och millan shoppa, jag är pank..) Men så fort affärerna stängde åkte vi till Lkpg. Skulle hem till Frida och Emma och kolla in deras nya lägenhet, men efter att vi letat efter den i 45 minuter så gav vi upp. Vi träffade dom på ett ungdomsmöte istället, och efter det var det lite disco. Stannade inte så länge, utan det blev mc donken innan vi åkte hemåt igen.

Söndag - Vaknade skapligt. Gick ut och sprang en kortis med Sara. Sen hemma blev det grillat med familjen plus farmor. Duschade gjorde jag också och sen blev det att åka till Skärblacka, vilket jag kom hem ifrån inte allt för länge sen. Mamma fick med mig på nån äppelkakebuffé och sa att jag skulle sjunga och spela piano, och snäll som jag är så ställde jag upp. Blev dock lite nervös när jag satte mig där vid pianot, eftersom det va första gången jag uppträdde själv framför folk och jag spelade piano till (vilket jag aldrig gjort förr). Spelade ett litet fel dock men förutom det så gick det väl helt okej! Idol nästa! njaaaa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0