Med en påse popcorn och en kopp med te

Här sitter jag i min kusins hus i Svärtinge med en mac i knät. Förstår mig inte helt på den, men det kommer väl..
Som jag skrev tidigare så ska jag bo här nu under två veckor medans min kusin med fru är i Thailand. Lite smått avundsjuk på dom, men nu får ju jag mig en liten semester också, eller åtminstonde komma bort ifrån huset där hemma i Finspång.
Pappa sover kvar här i natt, så att jag kan få skjuts till skolan imorn och sen kommer nog Marielle sova här nån natt också, så får vi ta deras bil till skolan sen. Det ska nog bli riktigt kul här tror jag nog. Hör av er om ni vill hälsa på :D

Kommentarer
Postat av: amy

meeeeen så soft!

2010-02-07 @ 21:44:41
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0