Check!

Första skoldagen är avklarad. Trodde att jag började klockan 8 i morse, men igår kväll fick jag reda på att jag inte började fören halv 1. Det var inte helt fel med lite sovmorgon så här efter lovet. Hade svenska, där jag fick reda på mitt betyg i svenska B och sist hade jag matte där jag fick tillbaka mitt matteprov. Hatar när jag gör småmissar som förstör allt, men men.

Emilia följde med mig hem och vi lagade god mat och sen kladdkaka till efterrätt. Spelade in lite roliga filmer med min kamera också och så fixade vi lite saker inför imorn.

Imorgon har jag tydligen inga lektioner, för alla är inställda på ett eller annat vis. Ska väl försöka skriva lite på religionen eller psykologin då, om jag nu orkar. Annars är det innebandymatch imornkväll klockan 8. Kom dit och heja vettja! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va skönt o böra halv ett! Visserligen så slutar jag halv 12 idag men ändå så jäkla skönt o få sova ut! Ja, Bolt är hur bra som helst! Jag grät första gången jag såg den, du borde se den :) !

2010-01-13 @ 07:25:34
URL: http://trollungeen.blogg.se/
Postat av: amy

Sv: ja okej vilken tur att det var rea då! haha, jaa kör hemmaträning. det är faktiskt jätte skönt, och bra när man liksom inte orkar ta sig ut, eller om man inte har nånting att göra :) har haft träningsverk i två dagar haha.. så det funkade fint ;)

2010-01-13 @ 09:35:41
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0