Dålig uppdate..

Riktigt seg på sistonde. Huvudvärk flera dagar i rad..
Igår var jag i Linköping i alla fall, tillsammans med Emilia, Hanna och Malin. Vi kollade efter balklänningar, och jag hittade faktiskt en som jag fastnade lite för.. Får se om Hanna kan skicka bilderna till mig snart :)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Haft två körlektioner den här veckan. Måste plugga lite mer teori också, men det tar jag så fort jag orkar!

Ikväll ska jag träffa Amanda.. Riktigt länge sen faktiskt. Får se lite vad vi hittar på, men det blir nog kul :)

Upp tidigt imorn till skolan och Öppet hus. Efter det är det innebandymatch på Aluceum kl 13.00!

Jag tänkte köra på en kort klänning till balen..

Nae då, det är en bild för ca ett år sen på mig och amanda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0