Jag ger dig min morgon

Tja tja bloggen och alla söta läsare :)

Hehe..
Trött är jag . Gick upp kl 8 imorse och kl 9 var mamma och jag uppe och tränade på Medley , gratis till och med . Kändes bra att träna eftersom jag inte har gjort det på hela lovet typ . . Efter det blev det nyttig frukost och så tog jag mig en varm och skön dusch . Kl 1 hade jag körlektion , och det gick faktiskt riktigt bra , förutom att jag körde fast i ett dike , lite , typ .
Kl 2 var jag hemma igen , och det är vid den tiden jag brukar gå upp ur sängen i vanliga fall . Det kändes riktigt bra att jag hunnit med så pass mycket på förmiddagen . Jag åt lite mat och sen slängde jag mig på sängen . Råkade somna och sov där i två timmar vilket jag inte alls hade tänkt göra . Mådde skit konstigt när jag vaknade sen och jag är fortfarande riktigt seg . Har försökt plugga lite , men det känns inte som att det går så bra tyvärr . Får se om jag orkar skriva nåt mer på mina uppsatser , har typ allt kvar . .

Vad ska alla andra göra idag , sista dagen på lovet?


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ojoj, det skulle jag aldrig klara av! :)

bra att du tränar på Medley magda! fortsätt med det ;)

2010-01-12 @ 16:16:33
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0