Snabba Cash!

Igår var det fredag. Igår hade jag endast en lektion i skolan. Igår hade jag körlektion. Igår blev jag extra taggad på körkort. Igår var det bio på kvällen. Det var Snabba Cash. Minst sagt snygg kille. Och bra film förövrigt med. Tycker jag. Rolig kväll helt enkelt.

Idag var det innebandymatch. Idag kraschade nåt, så jag kunde inte göra så mycket på första perioden. Men det löste sig till slut. Finspång förlorade dock. Aj aj, inget roligt.
Nu är jag uttråkad. Ge mig något att göra!?




HAHA! jag tyckte det såg lite roligt ut. Hihi. Som vi skratta. skrämde nog iväg alla kunder..

Kommentarer
Postat av: Marielle

sv: Nee va? Isf bara lite ;) haha. Men som sagt, de flesta tycker nog att han är snygg.

2010-01-24 @ 11:55:54
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0