Stockholm city!

Veronica och jag tog bussen upp till Stockholm igår för att hälsa på systra mi och shoppa lite. Va nära att vi missade bussen på morgonen, men vi hann som tur var. När vi kom fram tog vi tunnelbanan till Gärdet för att kolla in Hildas och Eves lägenhet. Den var väldigt liten men fin och mysig. Jag fick en försenad julklapp av Hilda också, en fin ring var det. Den tackar jag för! :)
Hon följde sedan med oss till city där det blev shopping i lite roliga affärer som tex Weekday, Mango och American apparel. Jag inhandlade en hel del nya kläder, och nu är jag pank. Igen. Vi åt gott också, men sen på kvällen var det dags för mig att åka hem. Skulle varit kul att stanna kvar och gått ut på kvällen, men jag kände att jag va tvungen att åka hem och plugga.
Jag tackar veronica för dagen och även syster som guidade oss runt på stan. Puss på er.
Här är i alla fall det jag köpte, runt femhundralappen:

 

spetslinne, liten handväska, "sovtrosor" - Gina Tricot

två linnen, kjol - Weekday

väska och grå kofta - Mango


Kommentarer
Postat av: amy

hahah, taack magda :) fy fan, du har bara en termin kvar nu ju, så himla skönt.

åh.. heh, shopping i sthlm skulle inte sitta helt fel nu. mycket fina grejer du hade inhandlat :)

2010-01-11 @ 06:01:50
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Linn

Diggar kjolen ;D

2010-04-08 @ 12:25:49
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0